למה כדאי שיהיה ביטוח עסק לכל מי שברשותו משרד?

הרבה בעלי משרדים מחליטים לוותר על ביטוח עסק, וזאת מתוך המחשבה הרווחת שעבודה משרדית היא עבודה ברמת סיכון נמוכה, שלא לומר קלושה. אבל המציאות מראה אחרת. מהם הכיסויים שחשוב שיהיה לכם?

סביבת עבודה בטוחה? לא בהכרח

אם חשבתם שהדבר הנורא ביותר שיכול לקרות לכם במסגרת עבודתכם המשרדית הוא חתך מהנייר, אתם לא לבד. רוב האנשים מסווגים את העבודה המשרדית בתור סביבת העבודה הבטוחה ביותר. יש מי שיגיד אפילו שזו סביבת עבודה כה בטוחה, שהיא פשוט משעממת. אבל האמת שזו הנחה שרחוקה מהמציאות.

מדי שנה אינספור משרדים חשופים לסיכונים רבים ואף נקלעים למצבים של אירועים ביטוחיים שיכולים לעלות להם נזק כלכלי אדיר: הצפות, נזקים לסחורה ולציוד, התלקחות שריפה, תביעות מצד לקוחות, מתקפות סייבר, פריצות – כל אלה הם רק כמה דוגמאות לתרחישים שעלולים לקרות בכל משרד, גדול או קטן.

הפתרון – ביטוח עסק לבעלי משרדים

ביטוח עסק לבעלי משרדים, או בקיצור – ביטוח משרד, יספק לכם שקט נפשי ויאפשר לכם להתגונן ולהתכונן ברמה הכלכלית מפני מצבי משבר מהסוג שתיארנו בפסקה הקודמת. אם יש בבעלותכם משרד עורכי דין, ראיית חשבון, ייעוץ, שיווק, פרסום, דיגיטל, עיצוב, תיווך או כל משרד אחר, חשוב לזכור שגם אתם חשופים לסיכונים, ממש כמו בעלי עסקים בתחומים אחרים.

ממה מורכבת הפוליסה?

פוליסת ביטוח משרד סטנדרטית כוללת למעשה שני חלקים. החלק הראשון והבסיסי מתייחס לפריטים הפיזיים של העסק כלומר כיסוי נזקים שנגרמים למבנה עצמו של המשרד ששכרתם או שבבעלותכם וכן נזקים שנגרמים לציוד ותכולה שנמצאים במבנה עצמו. בשפה המקצועית כיסויים אלה נקראים ביטוח מבנה וביטוח תכולה, ממש דומים לאלה שנמכרים לאנשים פרטיים במסגרת ביטוח דירה. כיסויים אלה נועדו לספק לכם מענה במקרים של פריצה, גניבה, נזקי מזג אוויר, שריפה שהתלקחה כתוצאה ממזג אוויר שרבי, התלקחות ספונטנית או כתוצאה מחבלה בזדון וכן במקרים של רעידות אדמה. לעתים מצטרפים לחלק הראשון של הפוליסה גם כיסויים נוספים, כגון: ביטוח צד ג', ביטוח חבות מעבידים, ביטוח אובדן הכנסות וכדומה.

בעוד החלק הראשון של הפוליסה רלבנטי לכל מי שיש בבעלותו משרד, החלק השני נועד על מנת לספק לכם מענה ספציפי בהתאם לסיכונים אשר אליהם אתם חשופים. החלק השני הוא למעשה מהווה הרחבה או תוספת לחלק הראשון שהזכרנו וקיימת בו גמישות מרבית. למשל תוכלו להוסיף ביטוח סייבר, ביטוח אחריות מקצועית, ביטוח שבר מכני וכיסויים נוספים התואמים את עיסוקכם ושירותכם.

איך לעשות את זה נכון?

הכיסויים שהזכרנו הם רק דוגמה קטנה לשפע הכיסויים שחברות הביטוח מציעות לבעלי המשרדים. לכן מאוד חשוב להיפגש עם סוכן ביטוח מקצועי שיידע לאפיין את צורכיכם הייחודיים ולהתאים להם את הפתרונות הנדרשים לכם באמת. במרכז הביטוח לעסקים אנו מאפיינים את צורכי לקוחותינו, משווים מחירים ותנאים אצל חברות הביטוח המובילות ומתאימים לקהל לקוחותינו ביטוח איכותי ומשתלם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר וליהנות משירות שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

שיתוף:
קבלו הצעה משתלמת
הזינו כאן פרטים:
מאמרים נוספים
מה הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לקחת בחשבון בפתיחת עסק (1)

מה הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לקחת בחשבון בפתיחת עסק חדש?

סופסוף ובשעה טובה הגשמתם חלום ופתחת את העסק שתמיד פינטזתם עליו. כדי להבטיח את קיומו, ועל מנת להבטיח שכל ההשקעה שלכם לא לטימיון, חשוב מאוד לקחת בחשבון רכישת ביטוח לעסק. למה צריך לקחת את זה בחשבון? כל התשובות במאמר.

קרא עוד »
מרכז הביטוח לעסקים בשיתוף פעולה מלא מול כל חברות הביטוח בישראל
קודם
הבא
לקבלת הצעה לביטוח עוד היום

שמתאימה בדיוק לעסק שלכם
במחיר הכי טוב מבין כל חברות הביטוח בישראל

השאירו כאן פרטים, ונציג יחזור אליכם מיד לשיחת ייעוץ:

מרכז הביטוח לעסקים הינו פורטל המרכז מידע מקיף למנהלים ובעלי עסקים בכל הקשור לביטוח העסק אותו הם מנהלים הן באספקטים הנוגעים לרכוש העסק והן באלו הנוגעים לחבויות של העסק כלפי עובדיו, מבקריו, שכניו ולקוחותיו.

המאמרים המקצועיים באתר נועדו לשמש גם ככלי עזר לרכישת שפה משותפת של הלקוחות עם סוכני הביטוח ויועצי הביטוח שלהם וזאת על מנת לשפר את הכיסוי הביטוחי הקיים או לחלופין להסיר הגנות שבעלי העסק ומנהליו סבורים שהן מיותרות וזאת לאחר שקיבלו מידע מקיף לגבי הכיסוי הביטוחי הרלבנטי שברשותם.

כל הזכויות שמורות המרכז הביטוח לעסקים ©
2024
קבלו הצעה משתלמת
הזינו כאן פרטים:
דילוג לתוכן