ביטוח עסק איילון – הכל בה לעסק

ביטוח הכל בה לעסק או ביטוח עסק איילון פוליסת ביטוח מסוג כל הסיכונים לעסק. פוליסת ביטוח במתכונת כל הסיכונים פועלת בשונה מביטוחי עסק רגילים המבטחים סיכונים מוגדרים כך שביטוח הכל בה לעסק במסגרת כל הסיכונים.

פוליסת הביטוח "הכל בה ביטוח הכל בה לעסק של איילון חברה לביטוח לעסק" מבית איילון חברה לביטוח הינה פוליסת ביטוח מסוג כל הסיכונים לעסק. פוליסת ביטוח במתכונת כל הסיכונים פועלת בשונה מביטוחי עסק רגילים המבטחים סיכונים מוגדרים כך שביטוח הכל בה לעסק במסגרת כל הסיכונים, מבטח כל נזק תאונתי, מקרי ובלתי צפוי שאירע בתקופת הביטוח לרכוש המבוטח, למעט החריגים המצוינים בפוליסה .

ביטוח עסק – תכנית הביטוח הכל בה לעסק מיועדת לבעלי עסקים המבקשים לבטח את כל תכולת בית העסק המשמשת לעסק ונמצאת במבני בית העסק בבעלות המבוטח או בשכירות במקרה של אובדן או נזק המבוטח על פי התכנית.

במסגרת ביטוח עסק ניתן לרכוש גם את הכיסויים הנושפים הבאים:

  • אובדן תוצאתי – נזקי אש
  • ביטוחי כספים בקופה ובהעברה
  • ביטוח סחורה בהעברה
  • ביטוח מכני למכונות וציוד
  • ביטוח ציוד אלקטרוני וציוד מחשוב
  • ביטוח נזקי סייבר – כנגד אירועי סייבר שמטרתם ביצוע פשע, ריגול תעשייתי או מתקפת
    האקרים
  • חבויות בעלי העסק – אחריות בעלי העסק כלפי צד שלישי וכלפי עובדי העסק
  • ביטוח תאונות אישיות – לבעלי העסק ולעובדיו
  • אחריות המוצר
  • ביטוח טרור
  • כיסוי למקרה תאונות אישיות לבעלי העסק ולעובדיו.

להלן רשימת חלק מהסייגים לחבות איילון חברה לביטוח בפוליסה:

ביטוח עסק -מה לא נכלל:  נזק לניירות ערך, ערבויות, כספים, תלושי שי. נזק למתכת יקרה ואבנים יקרות. נזק לקרקע ונזק לצמחים ובעלי חיים. נזק ליצירות אומנות בסכום העולה על 1% מערך ביטוח התכולה.

נזק לרכוש שאינו מוחשי, נזק לקבצי מידע, קבצי מחשב ותוכנות מחשב. נזק שנגרם כתוצאה מגניבה או ניסיון גניבה או מעילה באמון. נזק כתוצאה מפריצה או שוד ו/או ניסיון לכך למעט למבוטח שרכש ביטוח פריצה בפר 3 לפוליסה. היעלמות בספירת מלאי, חוסר הנובע מעייפות החומר ו/או תחזוקה לקויה. נזק הנגרם מקלקול מכניו/או שבר מכני. נזק הנובע מבלאי. נזק לדודים וכלי לחץ. נזק לזכוכית וקרמיקה. נזק תוצאתי או ירידת ערך. נזק כתוצאה מחדירת מי גשמים נזק לסחורה בקירור. נזק מתזוזת קרקע , שקיעת קרקע ועוד.

רוצים לדעת יותר על ביטוח מרפאות של כלל ביטוח והתאמת הפוליסה לפעילותכם העסקית?

נציגי המרכז לביטוח עסקים עומדים לרשותכם וישמחו לספק לכם מידע מקצועי מורחב בנושא.

שיתוף:
קבלו הצעה משתלמת
הזינו כאן פרטים:
מאמרים נוספים
פוליסת ביטוח מקצועי לאדריכלים

ביטוח עסק גדול

ביטוח עסק גדול – על מה חשוב להקפיד בעלים ומנהלים של עסקים גדולים מקבלים עליהם אחריות רבה כאשר הם מאשרים חידוש פוליסת ביטוח עסק קיימת

קרא עוד »
מרכז הביטוח לעסקים בשיתוף פעולה מלא מול כל חברות הביטוח בישראל
קודם
הבא
לקבלת הצעה לביטוח עוד היום

שמתאימה בדיוק לעסק שלכם
במחיר הכי טוב מבין כל חברות הביטוח בישראל

השאירו כאן פרטים, ונציג יחזור אליכם מיד לשיחת ייעוץ:

מרכז הביטוח לעסקים הינו פורטל המרכז מידע מקיף למנהלים ובעלי עסקים בכל הקשור לביטוח העסק אותו הם מנהלים הן באספקטים הנוגעים לרכוש העסק והן באלו הנוגעים לחבויות של העסק כלפי עובדיו, מבקריו, שכניו ולקוחותיו.

המאמרים המקצועיים באתר נועדו לשמש גם ככלי עזר לרכישת שפה משותפת של הלקוחות עם סוכני הביטוח ויועצי הביטוח שלהם וזאת על מנת לשפר את הכיסוי הביטוחי הקיים או לחלופין להסיר הגנות שבעלי העסק ומנהליו סבורים שהן מיותרות וזאת לאחר שקיבלו מידע מקיף לגבי הכיסוי הביטוחי הרלבנטי שברשותם.

כל הזכויות שמורות המרכז הביטוח לעסקים ©
2024
קבלו הצעה משתלמת
הזינו כאן פרטים:
דילוג לתוכן